2010. január 26., kedd

Scrapbook tanfolyam

Az egyik szemem sír, a másik nevet, mert hétvégén vége lett a scrabook tanfolyamnak. Nagyon élveztem minden alkalmat. Sokat tanultam és új barátokat szereztem, aminek nagyon örülök. Köszönöm Gigi és Betsie, hogy a tudásotokat megosztottátok velünk. Mindenkinek csak ajánlani tudom a tanfolyamot, a hétvégén egy újabb csoport indul, aki jelentkezni szeretne, itt megteheti. Még van pár hely siessetek, hogy le ne késsétek!
Íme az oklevelem, amire nagyon büszke vagyok:


Kaptunk egy szuper inspirációs mappát is, amiben az ötleteinket, inspirációinkat gyűjthetjük:

3 megjegyzés:

Sapimanó írta...

Hát én most jelentkeztem, és igazából nagyon sajnálom, hogy nem veletek indultam neki :) Mivel titeket ismerlek ugye a klubból, és nem tudom, hogy kik lesznek azok, akik a mostaniban benne lesznek :) teljesen izgalmas :)
Remélem jó lesz...

Secima írta...

Örülök, hogy veled együtt végezhettem el ezt a tanfolyamot. :)

Bettyó és Maya írta...

Szia!
Elárulnád, hogy hova jártál tanfolyara? Engem is nagyon érdekel.
Köszi
Bettyó