2010. január 14., csütörtök

Férjemnek


Decemberi scrapbook tanfolyamon kezdem el készíteni ezt az oldalt, Kendra Mcracken és Gigi elrendezésterve alapján. Kicsit megrémültem amikor kiderült, hogy kézzel kell írni az oldalra. Azóta nagyon sokat gyakoroltam, és azt hiszem egyre jobban belejövök. Köszönöm lányok, hogy megszerettetétek velem a kézírásomat.
A kép egy esküvőn készült, az első közös fotónk a férjemmel. Az oldalamat is neki szeretném ajánlani.

Az oldalon világ egyik legszebb szerelmes verséből található egy részlet:

"Az vagy nekem, mi testnek a kenyér
s tavaszi zápor mi fűszere a földnek,
lelkem miattad örök harcban él,
mint a fösvény,kit pénze gondja öl meg,
csupa fény és boldogság büszke elmém,
majd fél: az idő ellop, eltemet,
csak az enyém légy, néha azt szeretném,
majd, hogy a világ lássa kincsemet,
arcod varázsa csordultig betölt,
s egy pillantásodért is sorvadok,
nincs más, nem is akarok más gyönyört,
csak amit tőled kaptam és még kapok."
William Shakespeare

Felhasználtam:
Tinta: Tim Holtz Distress Ink Walnut stain, Black soot
Bélyegző: Oliva&Pals Sassafrass
Papírok: American craft
Kommentár kártya: Making Memoris
Betűk: Franci imádott betűit használtam
Egyéb: csipke, gomb

2 megjegyzés:

DAnett írta...

Gyönyörű lett Dorka! Igazán szép a kézírásod is, és tökéletesen illik ez a csodaszép vers az oldaladra :)

altalena írta...

Én biztos vagyok benne, hogy kommenteltem ezt az oldalt!
Nagyon gyönyörű érzelmekkel teli oldal lett, és olyan csodás az idézet!

Közben egy játékra hívnálak! Nézz be a blogomra!:)