2010. január 12., kedd

Nagymamám

Eddig elkészült alkotásaim közül ez a kedvencem, amikor eldöntöttem, hogy blogot készítek biztos voltam benne, hogy fel kell rá töltenem. Timcsoca vázlatos kihívására készült- hagyományos 15*15-ös oldal- a novemberi digitális scrapbook napokra. Nagyon szerettem készíteni, szívem-lelkem beleadtam. Idén Halottak napján így emlékeztem Nagymamámra.

A fénykép eredeti, Nagymamámról készült Kocsban 1934-ben, 7-éves volt. Sajnos csak két gyermekkori kép maradt rám róla, féltve őrzött kincseim.

Felhasználtam:
papírok: fekete foto karton, Sasafrass: "Fawand of you too" Girl's Best Friend, Scrapboor
Virágok: Prima
Tinták: Tim Holtz: Vintage Photo, Color Box
Egyéb: kenderzsineg: faág, csipke

1 megjegyzés:

altalena írta...

Ez nagyon szép oldal lett! Nagyon hasonlítotok a mamáddal!:)