2010. július 13., kedd

Barátság

Nagyon sokáig készült ez az oldalam, hetekig rakosgattam, ide-oda a hozzávalókat. Sokat inspirálódtam külföldi, főleg francia-svéd (elsősorban Ingrid blogján, az elrendezés terv is tőle van) blogokon. Festettem, varrtam, vágtam, reszeltem, ragasztottam, repesztettem (Köszi Betsie, hogy megismertetted velem ezt a szuper technikát)és nagyon sokat szeretgettem ezt az oldalat.
A fényképet Brigiről és rólam Sipike készítette, a scrapbook klubban. Nagyon szeretem ezt a fotót kettőnkről. Az idézetben pedig szerintem minden benne van, ami nekem a barátságot jelenti:

" Barátom az, aki előtt a lelkem nyitva van."
Müller Péter

Drága Brigi köszönöm, hogy a barátom vagy és hogy ennyire megértjük egymást.

Az alkotásom:





Felhasználtam:
Papírok: Basic Grey
Komment: Basic Grey
Repesztő: Tim Holtz: Carckle Paint
Tinták: Tim Holtz Distress Ink, Color Box
Betű: Basic Grey
Virág: Prima
Madárka: saját készítés, repesztve
Egyéb: festék, kristály, cérna, üveg fél gyöngy,

4 megjegyzés:

NőiCsizma írta...

Gyönyörű!!! Büszke lehetsz rá!

Tinci írta...

Gyönyörű lett!

Secima írta...

Csodaszép az oldalad ezekben a pasztell színekben. Imádom a repesztett madárkádat is. Nem csodálom, hogy sokáig szeretgetted az oldalt, fogod is még, mivel nagyon szerethető. :)

Szilvi írta...

Jé, ezt tényleg én fényképzetem?:-O Jó fotó!:-P
Az oldal is szuper Dorka, klassz hogy ilyen jó barátnők vagytok!