2010. július 26., hétfő

ADDS 6 - Shine

Újra jelentkezünk az ADDS-el, ebben a hónapban én választottam egy számomra nagyon kedves alkotást. Nagyon szeretem a japán oldalakat, Yuka Hino a kedvencem. Szeretem ezt az oldalt, a csillogása, a lágysága, a bájossága miatt. Olyan szuper volt vagdosni, tintázni, rakosgatni a virágokat! Egyedül a masni készítésével gyűlt csak meg a bajom.

Yuka Hino csodálatos alkotása:


Az én alkotásom:


Felasználtam:
Papírok: Prima, Basic Grey
Virágok: Prima
Tinta: Tim Holtz Distress Ink
Egyéb: szalag, csipke

Látogassatok el a lányok blogjaira is és nézzétek meg csodás alkotásikat:
Altalena
DAnett
Secima
Beandy

ÚJDONSÁG!
Az ADDS népszerűsége egyre nő. Mások is érdeklődtek, hogy részt vennének az alkotásban. Ezért úgy gondoltuk, hogy lehetőséget biztosítunk vendég alkotóknak. Ebben a hónapban Beandy volt a vendégünk. Természetesen ha téged is érdekel, hogy egy általunk kiválasztott oldalból inspirálódva megalkosd a sajátodat, szívesen látunk téged is. Az ADDS (Altalena, Dorka, DAnett, Secima) bármely tagjánál jelentkezhetsz.

8 megjegyzés:

NőiCsizma írta...

Ismét egy mestermű... Minden elismerésem a Tiéd!

DAnett írta...

Egyszerűen meseszép lett! Annyira Te vagy Dorka! Csak nézegetem már egy ideje, csodaszép lett, és szenzációs lift!

Secima írta...

Dorka, itt is csak azt tudom írni, hogy ez a te oldalad. Annyira tökéletes az egész és nagyon örülök, hogy ezt választottad, mert így neked lett egy ilyen gyönyörű oldalad, én pedig készíthettem egy magamnak egy nagyon szeretem oldalt. Gratulálok és köszönöm. :)))))

altalena írta...

Ez egy tökéletes oldal! Valami csodálatosan szépet alkottál, a fotó is szinte ugyan olyan!:) Annyira illik hozzád ez az oldal, örülök, hogy én is csinálhattam belőle egy változatot:)

Bea írta...

Tökéletes lift, tökéletes oldal. Nagyon látszik, hogy ki volt, aki kiválasztotta a liftelendőt. :-) Abszolút vissza tudtad adni, de közben mégis benne vagy még Te is. Nagyon szép.

Eszter(beszteri) írta...

Ó, de gyönyörűségesen szép lett ez az oldal! Furcsa, hogy bár eléggé ragaszkodtál az eredeti oldalhoz, a tiéd valahogy mégis jobban tetszik. :)

Margó írta...

Ugyanaz a véleményem, ami Esztié. Ezt fogalmaztam meg, magamban és akkor láttam, hogy Ő is ezt írta. Dorka Te is gyönyörű vagy, és amit készítettél is csodálatos!!!!

Viki írta...

Dorka, ezt az oldalt neked találták ki! Nagyon-nagyon szép lett!