2012. február 16., csütörtök

CT-tagság, egy fantasztikus készlet, életjel

Óriási öröm és megtiszteltetés ért a napokban Dido megkeresett, hogy lennék-e hybrid CT-tag nála. Olyan boldog voltam és természetesen elfogadtam a felkérést.
Didó a napokban megnyitotta boltját az Oscraps-en, és egy csodálatos készletet alkotott erre a nagy napra, amit itt tudtok megvásárolni.

A készlettől teljesen le voltam nyűgözve, rögtön neki kezdetem az alkotásnak. Nyomtattam, varrtam, tintáztam...és közben nagyon jól éreztem magam!!!!

Rólam annyit, hogy nagyon nagy változáson megyek keresztül, majd elmesélem, ha a végére érek az útnak...

Lássuk a képeslapot:










Felhasználtam:
Little Birdie Told Me megapack by Dido Designs
Tinta: Tim Holtz Distress Ink
Egyéb papírok: Rayheres hullámkarton, Kraft karton
Egyéb: mull-lap, 3D ragasztókocka, cérna

7 megjegyzés:

Janka írta...

hú, nagyon tetszik :)
titokzatos vagy :)

Secima írta...

Örülök, hogy megint itt vagy! Gratulálok a CT tagságodhoz! Alkossál sok szépet!

evadraga írta...

Én is nagyon örülök, hogy itt vagy, és alkotsz megint! Gratulálok a CT tagsághoz, máris gyönyörűt hoztál nekünk! :)

Zs'Art írta...

De jó hallani Rólad! Remélem, örömteli az a változás! :) ;)

Trillucy írta...

Húú Dorka ,de jó látni ismét,hogy alkotsz! Gratula a CT tagsághoz :-))

DAnett írta...

Annyit gondoltam Rád, Dorka!! Vártam, hogy mikor jelentkezel! Gratulálok a CT tagságodhoz, és készíts minél több csodás dolgot :) Fantasztikus a képeslap. :)) Puszillak!

Margó írta...

Nagyon szép!!