2011. május 20., péntek

Pirate Story - Dido Designs

Vettem a bátorságot és jelentkeztem Dido Okc felhívására. Imádom Dido készleteit és az alkotásait!!! Egy fantasztikus készletből készíthettem hibrid mozi jegy tartó Tag-ot.
Nagyon szerettem készíteni!!! Rettenetesen tetszik, hogy csak azokat a hozzávalókat nyomtatom ki, amikre szükségem van. Jó volt vagdosni, rakosgatni, hálót "szőni"...
Dido új készlete tegnaptól kapható az After Five Desings boltjában.



Felhasználtam:
Dido Desings: Pirate Story
Gombok: Basic grey
Egyéb: DMC fonal, raffia, 3D ragasztó

4 megjegyzés:

Secima írta...

Dorka, annyira ügyes vagy! Nagyon jól áll neked a hibrid is. :))))

Réka írta...

IMÁDOM!!! Annyira félelmetesen jó. :D

DAnett írta...

Igazán különleges lett :)

Janka írta...

nagyon jó lett ez a könyvjelző!