2010. június 29., kedd

Mini album

A hétvégén a scrapbook.hu szervezésében, Betsie haladó tanfolyamon vettem részt. Egy tündéri mini albumot készítettünk együtt a lányokkal. Szuper volt a hangulat és olyan jó volt együtt alkotni. Kipróbálhattuk Tim Holtz repesztő festékét, nekem nagyon bejött ez a technika. Sajnos nekem egy kicsit előbb el kellett jönnöm, mert ment a buszom. Az albumot itthon fejeztem be, saját magam készítettem a virágokat a készlet papírjaiból.
Mindenkinek csak ajánlani tudom a scrapbook.hu tanfolyamait, nagyon sokat lehet tanulni, fejlődni és természetesen feltöltődni.

Íme az albumom:












Egy kis ráadás mini albumhoz mini kutya jár.


Falhasználtam:
Papírok: Basic Grey Lemonade kollekció
Betűk: Basic Grey
Miltonkapcsok: Basic Grey
Tinta: Tim Holtz Distress Ink
Repesztő: Tim Holtz Carkle Paint
Bélyegző: Crafty Secrets
Egyéb: szalag, 3D ragasztó

6 megjegyzés:

DAnett írta...

Zabálnivaló a Wendy mindkét fotón különösen az utolsó képen ahogy ott fekszik az album mellett! Odáig vagyok, meg vissza :D.
Az albumod gyönyörű lett Dorka! Tetszik az egységes virágdísz mindenhol. Igazán mutatós! :)

altalena írta...

Csodaszép albumka lett Dorka! Annyira édes a kis Wendy a fotón... és a ráadás fotón meg lehet zabálni:D Jó volt veletek lányok!:)

Viki írta...

Hijj, de szép, imádom a virágokat, egyből kiszúrtam őket! Csodás az albumod, és nagyon édes az utolsó kép :D

NőiCsizma írta...

Nagyon irigy vagyok a tanfolyam miatt!!!
Az albumod klassz lett! Olyan jó, hogy kerekre vágtad a fotókat is, hogy fekete-fehérek és a színek mennyire feldobják! Illenek hozzá a lollipop virágok is! Gratulálok hozzá!

Secima írta...

Csodaszép lett az albumod. :) Weny pedig igazán jól mutat az album mellett. Vagy az album ő mellette? A lényeg, hogy nagyon ügyes vagy. A virágaid meg szenzációsak. Gratulálok!

Eszter(beszteri) írta...

Gyönyörű albumot készítettél! Olyan ügyes vagy, nagyon-nagyon szeretem az alkotásaidat (még ha nem is mindig jutok el a kommentig, szégyellem is magam miatta ám! :( )