2010. április 12., hétfő

Anyáknapi tanfolyam a scrapbook.hu-n

Fantasztikus tanfolyamot indított tegnap a scrapbook.hu, anyáknapi albumot lehet készíteni Timcsocával! Imádom Timcso munkáit, ezért rögtön éltem a lehetőséggel és jelentkeztem a tanfolyamra. Szombaton a klubban átvettem a tanfolyamhoz tartozó csomagot, ami egyszerűen csodálatos. Vasárnap reggel már teljesen extázisban voltunk, hogy mikor kerül fel az első lecke. Nem sokkal kilenc előtt elérkezett a várva várt pillanat! Amikor megláttam, hogy mit fogunk készíteni, tátva maradt a szám. Még a gyereknek is tetszett, pedig az nagy szó! Rögtön neki is álltam elkészíteni, élveztem minden percét a munkának. Már most nagyon várom a holnapot, hogy felkerüljön az újabb lecke.

Az album borítója:


Az album hátoldala:

7 megjegyzés:

Merika írta...

Biztos az én géppemmmel van a hiba nem minden képet látok.Persze a galériában már láttam a sok gyönyörű album borítót.Én is nagyon szeretem ezt a stílust, de csak amihez illik, én akkor csinálom. Anyáknapjához persze nagyon illik. Gyönyörű lett aTiéd is, és várom a többi oldalt.

hAnd-i írta...

nagyon igéretes... kicsit irigykedem is...

Zs'Art írta...

Már a scrapbook.hu-n is megcsodáltam. Gyönyőrű lett!

Secima írta...

Nagyon-nagyon tetszik. A virágod különösen és jó ötletnek tartom a cimke tépést is. Ügyes vagy és csodaszépet alkottál. :)

Szilvi írta...

Gyönyörűen alakul a kis albumod.
Nézz hozzám be, van egy kis meglepetés.

DAnett írta...

Nálam is vár egy kis meglepi! :)
Gyönyörű lesz ez az album Dorka!

csuti írta...

Nézz be hozzám egy kis meglepire:-)