2010. március 28., vasárnap

Drága Nagymamám ADDS2.

Liftes játékonkhoz ebben a hónapban én választottam, Karola csodás oldalát. Nagy rajongója vagyok a lengyel hölgynek, imádom a munkáit.
A Nagymamámról készítettem ezt az oldalt, szívem-lelkem beleadtam. A Nagymamámat már nagyon régen elvesztettem, de minden nap gondolok rá. Szerintem a szeretet nem múlik el, ha valakit igazán szeretünk.
A Nagyi 7-éves ezen a képen, Kocsban készült róla 1934-ben. Két fénykép maradt rám a gyermekkorából, ez az egyik. A másikból már készítettem ősszel oldalt Timcso vázlatos kihívására.
Remélem, hogy Neki is tetszene az oldalam ha láthatná...

Karola oldalát itt találjátok

Íme, az én alkotásom:



Részletfotók:




Felhasználtam:
Papírok: K&H Company
Tinták: Tim Holtz: Tattered Rose, Shabby Shutters
Miltonkapcsok: Basic Grey
Gombok: Rayher
Chipboard: Tim Holtz, Rayher
Vízcsepp:
Bélyegző: Hobby művész
Vízjeltinta: Versa Mark
Félgyöngy: Prima
Virágok és levelek: saját készítés, kávéfilterből
Folyékony gyöngy: Perlen-Pen
Toll: Whispers
Egyéb: csipke, DMC fonal

Látogassatok el Altalena, DAnett és Secima blogjára is és nézzétek meg a csodás alkotásaikat.

11 megjegyzés:

altalena írta...

Hű de csodaszép! A legjobban az tetszik benne, hogy a legtöbb dolgot kézzel készítetted! A virágok a csodás papírok teljesen lenyűgöznek! Imádom, úgy ahogy van....:)

DAnett írta...

Mesésen szép lett Dorka! Csodásak a virágaid, és nagyon tetszenek a vízcseppek az oldaladon! :)

Secima írta...

Csodás oldal lett!!! A sajátkészítésű virágjaid gyönyörűek. A gyöngyök is annyira szépek. Az egész oldal olyan harmonikus. :) Nagymamamádnak biztosan tetszene. :)

hAnd-i írta...

gyönyörűűű... mindhárom, no, meg a liftelt is... nagyon ügyesek vagytok...

Szilvi írta...

Nagyon szép lett. Különösen a virágok tetszenek.

Zs'Art írta...

Nekem is nagy kedvencem Karola, szeretem nézegetni a munkáit. És a Tiéidet is! :) :) :)
Nagyon klassz lesz!

Viki írta...

Nagyon szép oldal lett! Olyan harmónikus az egész, és nagyon kedves a kép!

Bea írta...

Gyönyörű oldal lett, Dorka! Egyszerűen jó ránézni, jó rajta minden, úgy az összhatás, minden! (Karola nálam is kedvenc!)

EzVicc írta...

Csatlakozom, gyönyörű ez az oldal. Tényleg Te csináltad a virágokat, nagyon szépek, nagyon ügyes vagy!

Szilvii írta...

Óó, hát ez annyira meseszép, nem győzöm nézegetni...!

Margó írta...

Szerintem sokkal nehezebb a hagyományos scrapbook, bár több mindenre alkalmazható!
Mondjuk én olyan "naplóíros" típus vagyok:-)))