2010. február 13., szombat

Kazbekhegyi-Alex


Aki ismer tudja, hogy mennyire szeretem az állatokat, főleg a kutyákat és a macskákat. Sajnos macskám nem lehet, mert allergiás vagyok rá, de kárpótolt az élet két gyönyörűséges kutyával. Alex kaukázusi-juhász, 95kg és rettenetesen imádni való. A férjem szeretett volna nagyon kaukázusit, én egy kicsit féltem tőle, mert nagyon vad kutyának tartottam. 2005 nyarán mentünk el egy nagyon jó hírű tenyésztőhöz kutyust választani. Először a tenyésztő meg sem akarta mutatni nekünk, mert egy külföldi tenyésztőnek szánta. Elég erőszakos lehettem, mert végül előhozta. Szerelem volt első látásra, rögtön tudtam, hogy ő az én kutyuskám lesz. Alex egy óriási fejből és icipici testből állt. Alex azóta egy kicsit megnőtt, nekem nem nagyon akar szót fogadni, egy picit el van kényeztetve... Tudjátok, ahogy rám néz minden bajomat elfelejtem, egyszerűen imádom minden csibészségével együtt.
Betsie kihívására az én nagy medvémről készítettem egy oldalt, íme:

Felhasználtam:
Papírok: Basic Grey Bittersweet kollekció
Bélyegzők: 7Gypsies, Hobby Művész
Tinta: StazOn
Betűmatrica: American Crafts
Kommentár, címke: Prima Marketing



4 megjegyzés:

Zotya írta...

Nagyon büszke vagyok az én drága feleségemre, hogy ilyen szép dolgokat készít! Mindig tudtam, hogy van érzéke, kézügyessége és türelme, de hogy ennyi, az nekem is új volt. Persze a szépségnek ára van, mert amíg alkot, addig engem hanyagol... De legalább ragyog a boldogságtól, mikor tetszik, amit csinált. Azonban az igazság az, hogy a kaukázusi az enyém, az övé pedig a tackó. Alex ezért sem nagyon fogad neki szót, meg azért sem, mert ő kényezteti, én pedig nevelni próbálnám, ha Dorka hagyná. Az utóbbi időben a mackó ki sem engedi az udvarra, ha reggelre hagy valamit a vacsijából, és sajnos most már engem sem... Be kell csapjuk, ha el akarjuk venni a tálját. De mindketten imádjuk a nagy buci fejét és a meleg barna szemeit.

Szilvi írta...

Hehe, most lehullott a lepel Dorka. Szóval te csak tartósbérled a kutyát igaz?
Azért klassz lett az oldal;-).

DAnett írta...

Milyen kedves sorokat írt a férjed, Dorka! :)
Az oldalad valóban fantasztikus lett, és biztos vagyok benne, hogy a kutyaus(ka) :)) meg imádnivaló! :)

Secima írta...

Imádni való ez a nagy (maci)kutyus. Szép oldalt készítettél róla. :))