2011. június 25., szombat

Stencillezzünk kihívás - Naplóborító + könyvjelző

Janka kihívásra készítettem a naptárborítót és a hozzáillő könyvjelzőt.
Régóta szerettem volna a naptáramat a saját ízlésemre formálni, valahogy nem voltam kibékülve a színével. Most végre sikerült, annyira belejöttem a fújkálásba, hogy még egy könyvjelzőt is készítettem hozzá.
Szabi és Finnabair oldalain inspirálódtam.





Felhasználtam:
Papír: Ikeás papírzacskó, régi füzetlap
Mask: Tim Holtz
Mist: Tatteres Angels Glimmer Mist
Lepke: Martha Stewart
Tinta: Tim Holtz
Gombok: Basic Grey
Virágok: Anyósom imádott horgolt virágai
Egyéb: fonal, ragasztó

4 megjegyzés:

Kriszta (hozak) írta...

Meseszépek még mindig!

NőiCsizma írta...

Tényleg nagyon szépek!

DAnett írta...

Igazán mutatósak lettek!

Trillucy írta...

Nagyon kis mutatósak,helyesek a kis pillangók,nagyon tetszik Dorka! :-)